torsdag den 9. februar 2012

Spencer



Så fik jeg forsøgt mig med en spencer til Kaja.
Det blev i det før omtalte petroliumsblå babyfløjl og så havde jeg fundet et supersødt blomstret stykke bomuldsstof med blomster i bl.a. samme farve som babyfløjlen.

Jeg var meget styret af størrelsen på den rest jeg havde liggende, Jeg var så heldig at den lange smalle rest, var præcis stor nok til at kunne bruges ned til ærmegabets slutning. og så kunne jeg bruge det lidt større stykke til underdelen.

jeg har forstærket den øverste del med foer af brunt bomuld.

Knapperne er 2 små sommerfugle som passede fint i farven til det blomstrede stykke.
Jeg er egentlig blevet ret godt tilfreds med resultatet, men nu kan jeg vidst heller ikke suge så meget mere ud af det fløjlstof. Jeg har vidst kun en rest på 10 x 15 cm tilbage..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...