tirsdag den 17. juni 2014

Børnehavesæt til Kaja To-do/ta-da


 
Jeg har fået syet dette sæt til Kaja.
Det er syet i grønt let isoli fra Stof og stil. Det er super blødt og lækkert.
 
 
Bukser og bluse har fået lidt forskellige ribkanter. Der er pink ribkant på ærmer og bukseben. og den grønne rib i hals, og ved maven.
 
 
I mine rester kasser fandt jeg en bomuld med fe-motiver. Stoffet blev brugt til Kajas kjole da hun blev 2 år.
 
 
Jeg har syet et motiv på blusen og et lille motiv på det ene bukseben.
jeg har valgt at lade kanterne på motivet., være rå, da jeg synes at det fjerner lidt af det sukkersøde.. 


Kaja ville lige teste sættet, og det er godkendt til børnehavebrug. :o) Hun kan godt hoppe og lave koldbøtter.
 
 


4 kommentarer:

  1. Hvor er det bare et sødt sæt og skønne testbilleder ;)

    Og Wauw hvor har du syet meget - er vild med kjole og top til dig selv - så lækkert :) Jeg har også endelig fået lidt gang i at sy til mig selv, så fedt! :)

    SvarSlet
  2. Hold da op, hvor er du kreativ ...
    Det er et utroligt sødt sæt til aktivt brug, kan jeg se.

    SvarSlet
  3. hvor det et sødt sæt du har syet.

    SvarSlet
  4. Sikken et dejligt sæt. Fine detaljer med feer og de forskelligt-farvede ribkanter. Og hvor er din Kaja bare sød :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...