mandag den 24. november 2014

En julekjole


 Til en juletræsfest, skal man selvfølgelig have en julekjole.
 
Jeg har syet denne kjole til Kaja i rød satin, og rødt, blødt tyl. Begge dele fra Stof og stil.
 
Blondekanten er fra en kæmperulle jeg købte ude i Stofdillen. 200 meter blonde for 50 kr..
 


 
Den er syet en smule stor, men jeg vil gerne have at hun kan have en langærmet T-shirts indenunder.
Kjolen er syet efter Homemades mønster Polly.
 

 
 
og så får i lige et billede af nissepigen, bare fordi ... 

10 kommentarer:

  1. Hvor er det nederste billede bare skønt <3

    SvarSlet
  2. Hvor er den flot! Hvilket mønster har du brugt?

    SvarSlet
  3. Hvor er den blevet flot og sikke en sød lille nisse pige. Det minder mig om da jeg var en lille pige og min søster og jeg fik julekjoler

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :-) julen kræver juletøj :-) jeg husker også svagt at jeg fik juletøj :-)

      Slet
  4. Hun er bare så fin i sin julekjole.
    Og fuldstændig uimodståelig på det nederste billede :)

    Kh. Linette

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :-) ja hun opdagede at jeg sad og tog billeder og så var hun lige i det humør

      Slet
  5. Det må være et par glade nissebørn du nu har. De ser i hvert fald også sådan ud ;-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...