onsdag den 21. januar 2015

Et rødt sæt


 
Jeg har udfordret mig selv i 2015, så jeg skal prøve nye mønstre.
I julegave ønskede jeg et abb. på Ottebre design og det fik jeg af mine skønne unger. Det er skønne blade fordi der er mønstre til både Casper og Kaja samt til vores store mini-teenager Pi.
 
Det første mønster jeg har taget fat på, er denne Peplum bluse fra Ottobre design, 2015/01.
 
Denne gang har jeg syet den i en billig jersey fra Stofdillen.
Jeg valgte at lave ribkant i ærmer og i halskant, fordi det fungere bedst for Kaja.
 
Jeg har syet den nederst kant med en rullesøm på overlockeren.
 
For at have et par bukser der passede til, har jeg syet et par røde isoli bukser med en lyserød pyntestikling langs buksebenene.  
 
 

 
Bukserne er syet i rød isoli fra stof og stil og mønstret er det sædvanlige, det tilrettede posebuksemønster.

 
Blusen kommer ikke rigtig til sig ret på billedet, men den er rigtig sød og jeg har allerede klippet stof til en bluse af samme mønster.
 
 

4 kommentarer:

  1. Hvor er den skøn - er vild med det fine svampestof :) og god ide at ønske sig abonnement på Ottobre Design, tror da lige jeg hopper på den ide fra mand og børn, jeg havde nemlig ingen ønske til fødselsdag, så mangler stadig at, da de stædigt nægter at købe når jeg ikke ønsker noget ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Så må du få det på ønskelisten :-) jeg er glad for mit fordi der er tøjmønstre til alle3 unger herhjemme :-)

      Slet
  2. SÅ fint sæt. Det blusemønster kunne jeg godt tænke mig at kigge nærmere på;-) Hvor er Kaja blevet stor.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. :-) tak. Jamen det gør du da bare når vi ses meget snart :-)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...