fredag den 25. september 2015

Bukser med Kobber-slangemønster Ta-da *7

 
Et par hurtige bukser fløj igennem maskinen den ene dag.
Jeg havde pludselig ikke nogle rene bukser som Kaja kunne passe. Heldigvis opdagede jeg det om aftenen, så saksen røg i stoffet og stoffet i maskinerne.
 
Det blev til disse bukser med kobber-slangemønster.
 
Stoffet er isoli fra Stof og stil.
Jeg købte det i sommers da jeg var i Stof og stil sammen med Linette.
Tanken var noget til mig selv, men nu er der altså blevet brugt lidt af det, til et par bukser til Kaja. Der er dog stadig en del tilbage..
 
 
 

8 kommentarer:

  1. Dejligt at du lige kunne fikse nogle nye bukser med materialer fra lageret :-)

    SvarSlet
  2. Godt at der et stoflager, for ellers havde hun jo ingen bukser, de er flotte

    SvarSlet
  3. Hvor er der bare fine - ser så behagelige ud! Og fed detalje på isoli-stoffet. Det har jeg aldrig set før.

    SvarSlet
  4. Wauw noget flot stof! Og fine bukser :) slet ikke dårligt at mangle bukser når mor lige kan trylle lidt mens man selv sover ;)

    SvarSlet
  5. Super godt tryllet. Kender godt det med at købe til mig selv, men ender med at lave til ungerne i stedet.

    SvarSlet
  6. Flotte bukser. Og jeg er sikker på at Kaja ikke havde noget imod at det blev til bukser til hende og ikke til dig :)

    Kh. Linette

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...