lørdag den 2. april 2016

Resultatet af en sydag

I slutningen af februar holdt jeg en sydag/syweekend. 

Det startede med en besked fra Linette, hvor hun spurgte om jeg ville underholde hende og hendes maskinen om lørdagen, da hendes mand skulle have gæster. 

Planerne udviklede sig, og endte med 2 overnatninger for Linettes vedkommende og om lørdagen fik vi skønt selskab af 2 andre fantastisk syglade kvinder.  Karina og Marion

Marion har jeg ikke mødt før, men inviterede hende via Instagram, 
Karina har jeg mødt en enkelt gang før, til mit blogtræf fra nogle år siden. 

Tænk at man kan mødes på den måde, og snakken bare flyder. 

Det kan altså virkelig anbefales at mødes med andre med samme syglade interesse.
 Det giver rigtig meget på sy-motivationen. 

Her ses lidt af resultaterne



Blusen til Casper er syet af en rest fra Karinas nattøj til sønnen


Hundekjolen er syet efter Kajas ynglingsmønster, Onion 20045. Stoffet er fra Stofdillen


Girafblusen er syet efter Minikreas raglanbluse mønster og girafstoffet er fra Stofdillen



Frost kjolen er syet efter Onion 20039. 
Den er ikke helt så natkjole-agtig i virkeligheden. 

jeg fik også syet et hyggesæt til mig selv, men der mangler lige lidt tilretninger før det bliver vist frem.. 


2 kommentarer:

  1. Endnu en gang tak for en skøøøøn dag :) Sjovt at se tøjet in action - det er bare så fint alt sammen :)

    SvarSlet
  2. Lyder SÅ hyggeligt, er ked af jeg måtte melde fra :(

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...