onsdag den 20. februar 2013

En musse-kage..


 
Tobias skulle holde 2 fødselsdage.
Så udover Piratkagen, skulle jeg også lave en musse-kage.
 
 
Da Tobias fik af vide at jeg skulle lave fødselsdagskagen, havde han straks ønskede sig
en Musse-kage.
Det kom sig af, at han havde set et billede af min dåbskage fra Caspers barnedåb. og da han havde set billedet havde han sagt at det var hans mus.. og om han måtte smage kagen.
Hans mor havde måtte fortælle ham at kagen var spist..
 
så nu, over et halvt år efter, så huskede han altså stadig at jeg havde lavet en mussekage..
 
Kagen er en alm. chokoladekage, smurt op med Nutellacreme og betrukket med fondant. Tobias kan nemlig ikke lide lagkage, så derfor blev det en en chokoladekage efter fødselarens valg.
 
Der kom lidt serpentiner og en fastelavnskat på kagen, da de skulle holde fastelavn til fødselsdagen.
 
 

8 kommentarer:

  1. Du kan altså virkelig trylle med de der kager! : ) er fortsat imponeret!

    SvarSlet
  2. Ej hvor er den sød, det er lige præcis den nussebamse David har siden han blev født og han kan ikke sove uden den :-D

    Laver du dine flotte kager på bestilling? :-)
    Kh Sabrina

    SvarSlet
    Svar
    1. Casper har også den nusseklud men der er ingen af mine 2 unger der er så knyttet til dem. Kaja har en elefant.

      Jeg sender dig en mail :-)

      Slet
    2. Det må du meget gerne :-)
      Kh Sabrina

      Slet
  3. Hold op hvor er den flot.... Forstår simpelthen ikke hvordan i får de figurer så flotte :-)??? Hvordan har du lavet bogstaverne. Har planer om at forsøge mig med en kage når Oscar bliver 1 år :-)

    SvarSlet
  4. Hold da op man det er du bare god til, kan man nænne og skære i den flotte kage ??

    Mona

    SvarSlet
  5. Du er bare så god altså! Jeg kan sagtens forstå. at kagen gjorde så godt et indtryk, at Tobias kunne huske den et halvt år efter!:)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...