fredag den 15. februar 2013

NO... endnu 2 dage er gået..

Nej, jeg nåede ikke indlægget igår.
Dagene går for stærkt..

Så idag kommer der 2 bogstaver

 
N som i næsehorn
 
 

 
Navnet på bloggen: Boldreel er mit efternavn og ja det er lidt specielt.
Alle der hedder det navn er jeg i familie med. Langt ud i familien måske.. men ..
..Det var min oldefar og hans 5 brødre der tog navnet. i følge den kongelige bevilling kan vi se at de tog navnet i 1905. Vi har ikke kunne få opsnakket hvorfor de valgte Boldreel.
 
Neonfarvet bånd. Jeg har ikke helt fundet ud af hvad det skal bruges til, men det skal bestemt bruges til noget til Kaja. For hun render rundt og leger med det og siger Stjerner..
 
Neglelak: Det er ikke så tit at jeg bruger neglelak og når jeg gør, så er det ofte neutrale farver. Jeg har bidt negle i næsten 33 år, så selvom det er 4 år siden at jeg stoppede, så kan min negle ikke blive særlig lange uden at knække.
 
 
 
O som I Orm

 
 

Opgave: Jeg er igang med Kagepynten, for jeg har en opgave med kager denne weekend.
Derfor også det næste billede
 
Ovnen: Vi var så heldige at få foræret ovnen i julegave i år. og selvom det gamle komfur stadig virkede, så må jeg indrømme at det er lækkert at have fået en ny.
Hjertekagen her, er bare en test. Jeg er i gang med at prøve en opskrift på chokoladekage til børn.
For mudcaken som jeg plejer at lave, den er for kraftig i smagen til de mindre børn. Og jeg skal lave kage til en 4-årig.
 
Orden: det er vidst noget mine børn mangler at lære.. men de er jo heller ikke så gamle endnu. Vi har alt deres legetøj i kasser, for så er det nemmest at få orden på det. :o)

Når men det var vidst noget af en
Overspringshandling..
jeg må i gang med at modelere fondant figurer.
JO - Ho - Ho, vi var go´..... Sådan synger de figurer som jeg sidder og laver..


4 kommentarer:

  1. er altså vild med dine tegninger og collager. hatten af for at du laver det til hver eneste dag. det er jo vildt tidskrævende!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :-) ja det tager faktisk lidt tid, især at finde ting til collagen. Derfor er det ikke alle dage at jeg når det til tiden. Jeg har desværre ikke nået at lave forud :-(

      Slet
  2. Laver du en samlet oversigt når vi er færdige med legen med alle dine skønne bogstaver? :-D
    Kh Sabrina

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja jeg har en plan om at farvelægge dem og lave en collage til Kajas værelse :-) så den skal jeg nok vise

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...