søndag den 12. maj 2013

Mors dag

I formiddags var Kaja og farmand, et smut forbi Bedstemor og Bedstefar, for at hjælpe med at sætte en gave op i haven (de havde guldbryllup i forgårs og de fik en granitbænk af os)

Da Kaja kom hjem, kom hun gående meget stolt, som det vidst også fremgår af billedet.


Ja jeg er ikke så fiks på billedet, men vi er igang med at flytte en fa..... masse jord, så jeg sad lige og holdt en pause efter de første 5 trillebøre..


Far og mig købte blomst i butikken mor, Mig elsker dig!!  Sådan var hendes ord.. åhhhh mors hjerte blev lidt blødt.


Der har været lidt stille her på bloggen, men vi har haft lidt travlt med klargøring til guldbrylluppet, samt en masse havearbejde i det dejlige vejr..

Så de næste par dage skal I nok få lov at se både kagen og det tøj som jeg har syet til min små guldklumper.


2 kommentarer:

  1. Hvor er hun sød - og ja, så smelter man fuldstændig:-)
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  2. Så søde ord fra sit barn går lige i hjertet :) og du fortjener bestemt den fine blomst :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...