onsdag den 12. juni 2013

Bukser til dreng og pige.



 
I fredags fik jeg lavet en masse ved maskinerne.
 
Det blev bla. til disse bukser til Casper. De er lavet i mørkeblå tynd isoli, limegrøn rib og et lille bånd med turkise og grønne striber.
 
Bukserne er syet efter Mini-kreas mønster på posebukser.
 
Jeg fik også syet et par bukser til Kaja efter samme mønster.
 
 
Det blev disse bukser i deminfarve med stjerner og mørkeblå rib. Stoffet er fra stof2000, tyndt og meget blødt..
Jeg er dog ikke sikker på at jeg får Kaja til at tage dem på, uden at jeg gør noget mere ved dem.. For da hun så dem, sagde hun.. NEJ MOR!! MIG PIGE!!! Du skal sy lyserød gjole mor..
 
Hun bliver klogere, for om 3 uger skal hun starte i idrætsbørnehave og der er der dresscode..
De må kun have kjole og cowboybukser på om fredagen, alle andre dage skal det være tøj som giver fri bevægelsesmulighed.
 
Jeg overvejer at købe noget strygestof og lave et par lyserøde stjerner eller lign :o)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...