søndag den 9. juni 2013

Ta-da... men stadig To-do

Fredag aften var manden i biografen med en kammerat. Det gav mig god samvittighed til en hel aften ved maskinerne.

Jeg havde på forhånd klippet en del, så det var klar til at blive sat sammen.

Jeg fik bla. lavet disse 2 par shorts til Casper og Kaja. En drengeudgave og en pige udgave. Kajas har fået en blonde nederst i kanten og Caspers har fået en hvid stjerne applikeret på.





Derudover fik jeg syet 2 par bukser, 2 par shorts og en nederdel.

Igår aftes fik jeg lidt mere tid ved maskinen, så jeg kunne sætte streg over sommerhatten til Casper. og jeg håber at jeg senere idag kan sætte streg over Chrisbukserne til Pi. De mangler kun lige at blive lagt op. Men hun skulle lige prøve dem først.. og hun sover længe... ;o)

Jeg skal nok vise de andre ting jeg har fået syet, jeg skal bare lige have taget billeder.
I dag er vi i haven og få lagt fliser rundt om vores højbede.

To-do listen ser sådan ud nu.

 Blåstribet sommerhat til Casper ( den blev ikke blåstribet for jeg havde fået klippet noget forkert. )

· Sommerhat til Kaja i lyserøde/pink nuancer

· Sommerhat til Casper, farver ?

· Mindst 3  1 par shorts til Kaja

· Mindst 3 1 par shorts til Casper

· Smykketræ skal fikses op

· 2 1 par bukser til Kaja

· 2 1 par bukser til Casper

· En sommerkjole m/ blomster og sommerfugle til Kaja

· Chris bukser til Pi

·  1 Kager

· Højbede

· Så/plante grøntsager i kasserne (nogle af grøntsagerne er sat til for-spirring i drivhuset.

· Frugtpose til Kaja

Rigtig god søndag. :o)

3 kommentarer:

  1. Hvor smart med en drenge og en pige model... Og det ser ud til at det skrider fremad med projekterne :-)

    SvarSlet
  2. Kaja er slet ikke enig... Nej mor! Pigebukser lyserød!! Kjoler mor!

    Men det virker bare så godt at lave til dem begge, så får jeg udnyttet det meste af stoffet :-) og jeg synes at blonderne gør det tøset

    SvarSlet
  3. Hvor er det nogle lækre variationer på pige og drenge modellen :-) Min Mille er også meget optaget af hvad der er pige og drenge for tiden Det er tidligt de bliver så selvrådende..
    Kh Line

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...