søndag den 7. juli 2013

Doner dit bryst..

Der er mange indsamlinger og støtteprojekter, raslebøsser og donationer.
 
Jeg faldt over et lidt anderledes projekt, som jeg har valgt at støtte..
 
Doner dit ene bryst..
1300 kvinder, 1300 bryster, 1300 værker.
 
Det er en privatperson der har valgt at lave denne indsamling og udstilling. Hun blev inspireret af en artikel om at 1300 kvinder hver år dør af brystkræft.
 
Den går i sin enkelthed ud på, at man laver en afstøbning af sit ene bryst, dekorerer det og aflevere det. Så kommer det med i de kommende udstillinger og forhåbentlig bliver udstillingen solgt til sidst.
 
Jeg har valgt at deltage i projektet med tanke på alle de kvinder der har mistet et eller begge bryster og til dem som har mistet en af sine kære til kræften.
 
Dette er mit bidrag, som blev færdig i går.
 
 
Prisen på afstøbningssættet incl. ramme er 125 kr. og hvis man skal have det tilsendt koster det 58 kr. for forsendelsen.
 
Du kan læse mere om projektet på mitbryst.com.
 
De mangler fortsat mange bryster, for at nå målet med 1300 stk.
 
Dette indlæg er ikke skrevet på opfordring men bare fordi jeg synes at det er et anderledes kreativt projekt som jeg gerne vil støtte..

4 kommentarer:

  1. Det var da et sjovt projekt. Jeg har alt for mange gøremål for øjeblikket, men hatten af for den gode ide.
    Håber I alle er ved at være oven på igen.
    Kh Lise

    SvarSlet
  2. Ja jeg synes også det er et sjovt projekt.. Det er faktisk mange mdr. siden at jeg hentede mit støbesæt. Jeg havde bare glemt det lidt, så derfor er det først færdigt nu.

    Det går desværre ikke så stærkt med at få indsamlet bryster, så hvis du senere skulle få tid og overskud og lyst.. så kan det da være at det stadig kan nås.. :o)

    Jo tak.. Manden lidt mere levende end i går, og 7-9-13.. der er ikke nogen nye der har lagt sig..

    SvarSlet
  3. Hvor er det en sjov idé! Jeg vil være med:-) Og dit er blevet rigtig fint.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Hehe Christina.. det tænkte jeg faktisk da jeg lavede indlægget.

      Sjovt som man kan komme til at "kende" folk selvom man kun kender dem via blogland.
      Jeg tænkte at det sikkert var noget du godt kunne finde på.. :o)

      kh Linda

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...