lørdag den 6. juli 2013

Genbrug til nattøj


I går morges fik jeg syet en natkjole mere til Kaja. Bamsestoffet købte jeg som et sæt sengetøj i en ukurant størrelse i genbrugsbutikken. Jeg tror at jeg gav 10 kr for det. Der er stadig nok stof til en kjole mere :o) eller måske en natskjorte til Casper

En stor del af dagen brugte jeg på sygehuset igen i går.
For da jeg puslede Casper om formiddagen opdagede jeg pludselig noget stort rødt udslæt og indenfor en ½ time voksede det til store området og drengen blev sløj og faldt i dyb søvn.

Så afsted til Lægen og sendt videre til sygehuset. Han friskede heldigvis op da jeg kom på hositalet og pga. ventetiden, nåede udslættet at forsvinde inden lægen fik kigget på ham. Så jeg kørte hjem og forventer at det har været et nældefeber udslæt.

NU vil jeg gerne have ferie uden mere sygdom. :o)

Idag skal vi en tur ud til bedsteforældrene. Manden skal hjælpe sin far, med at sætte nyt fyr op og Bedstemor, ungerne, Faster og jeg, smutter en tur i Hedeland på Cykel.

Jeg forventer en meget øm mås i aften, for jeg har ikke cyklet i ca. 10 år.. og denne gang skal det være med trailer bag på, med mit guld i :o)

3 kommentarer:

  1. fin nat kjole :) dejligt med genbrug ... og en god dag til dig med eller uden øm mås hehe

    SvarSlet
  2. Hvor er I dog uheldige med sygdom hele tiden. Håber at alt er overstået nu!
    God cykeltur, Hedeland er bare et super skønt sted, der er vi også ude at lufte os engang i mellem. Håber ikke måsen bliver alt for øm.
    Fin natkjole, god ide med genbrug.

    SvarSlet
  3. Det er virkelig en sød kjolemodel.
    Håber at jeres sommer nu kommer til at forløbe uden sygdom. Og god cykeltur.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...