fredag den 1. november 2013

Kræmmerhuse og stjerne

 
Til pakkelegen ved blogtræffet havde jeg lavet disse kræmmerhuse. Yderst har de sort stof med mønster i sølv. Inderst har de hvidt stof med sølv mønster.
Som pynt har jeg sat lidt perler og et par hjerter.
 
 
 
Stjernen her, er min produktion på blogtræffet. En stjerne på 6 timer  ;o) Så lang tid tog den dog ikke at lave.
 
Stjernen har jeg set hos LLL og Co.
Lisbet har lavet dem i mange fine farver, men julen hos mig i år skal vidst være guld og hvid.
 
Kartonen med ure har jeg købt hos Luna Hobby og det hvide karton er fra den fine blok vi fik fra Panduro hobby.  

3 kommentarer:

  1. Men for pokker en flot stjerne!!
    Jeg har stadig ikke fået kopieret skabelonen over på papir...måske jeg skulle prøve i weekenden..God weekend.

    Lene

    SvarSlet
  2. Den er blevet rigtig flot, stjernen. Mon ikke du får fabrikeret mange flere? ;-)
    *SMIL* fra Lisbet

    SvarSlet
  3. Super flotte krammerhuse og stjerne :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...