fredag den 20. februar 2015

En stikkende natkjole..

 
Til sydagen fik jeg også syet en natkjole til Kaja.
Pindsvinestoffet er fra Stof og stil, købt fra 4½ år siden.
den lyserøde jersey er fra Stofdillen. Det er en rimelig tynd kvalitet, men det passer fint til dette formål.
 
Pindsvinestoffet blev købt mens jeg ventede Kaja, for det var rimelig kønsneutralt og vi kendte ikke kønnet.
Men.. jeg fik aldrig syet noget af det..
 
Nu blev det til en natkjole, men den er ikke blevet prøvet endnu. Kaja nægter at tage den på, da den har lange ærmer.
 
Jeg må vidst have en saks i ærmerne, så den kan blive kortærmet og blive brugt.
 
 


1 kommentar:

  1. Skønt stof! Jeg havde noget lignende i lilla engang. Sjovt som de unger har deres ideer. ;)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...