søndag den 22. februar 2015

En tur på Zoo museum

 
I dag har jeg været kulturel sammen med mine børn.
 Mine 2 små guldklumper og min ældste guldklump.
 
Faktisk er det en tur som jeg har glædet mig rigtig meget til, da jeg vidste at den ville bringe rigtig mange gode minder frem.
 
Minder fra dengang, da min mor levede og vi ofte var på museer i efterårs og vinterferierne.
 
Minder fra dengang da min største bonusdatter (Mette) , kun var Kajas alder og hvor vi, ofte tog på bla. Zoologisk museum.
 
 
Mette er faktisk i gang med uddannelsen til konservator og elsker at tage på museer, så selvom hun havde været ude til kl. 5 i nat, så var hun frisk og kvik til en tur med hendes 2 mindste søskende.
 
 


Vi brugte 2½- 3 timer derude og det var nok for de 2 små.. De var fyldte med indtryk og oplevelser.. De har været trætte resten af dagen men jeg er ikke i tvivl om at oplevelsen har været fed.
 
Da jeg puttede Kaja snakkede hun en del om skeletterne og det at kæle de udstoppede dyr.
 

 
Det var en skøn oplevelse og der er fedt at se, hvor meget de 2 små elsker deres ældste storesøster, selvom det ikke er helt så tit at vi ses.
 
 
 
Bonusinfo, for dig som ikke allerede kender historien.
 
Mette er min bonusdatter. Jeg har boet sammen med Mette og hendes far fra Mette var 3 år og til hun var ca. 12 år.
Da jeg blev skilt fra hendes far, var jeg så heldig at jeg kunne bibeholde kontakten med Mette, fordi hendes mor accepterede dette.
 
I dag er Mette 25 år og Mette er gudmor til vores Casper.
 
 

4 kommentarer:

  1. Hvor ser det spændende ud det hele - og hvor er det fedt at I har kunnet bevare kontakten med Mette, det er da guld værd :)

    SvarSlet
  2. Sikke en hyggelig familietur, tror også mine drenge vil synes det kunne være sjovt.. Dejligt I kan holde kontakten med Mette <3

    SvarSlet
  3. En dejlig historie, der varmer langt ind i hjertet. Det viser jo at skilsmisserkan ende lykkeligt.

    SvarSlet
  4. Elsker museer og dyreparker, var selv på Vildmosecenteretudflugt igår - og er så glad for mit årskort til Zoo :D

    -Anne

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...