onsdag den 3. juni 2015

En konfirmationskage-figur.

 
Linette med Det hyggeligt, havde spurgt om jeg ville hjælpe med at lave en figur til hendes søns konfirmationskage.
 
Oliver er vild med rollespil og det skulle naturligvis være temaet på kagen.
Linette lavede selv kagen, men ville gerne have uddelegeret opgaven med at lave figuren.
 
 
Linette havde sendt mig et billede af en figur og havde sagt at den godt måtte være i den retning.
Dette blev min version

 
Ps. Jeg sov på Olivers værelse da jeg var på sy-weekend i pinsen og der stod figuren på hylden.
Lidt hyggeligt.. :o)
 
 



1 kommentar:

  1. Og der står den endnu :)
    Oliver blev så glad da han så sin kage med den flotte figur. Jeg er sikker på at du godt kunne få jobbet med endnu en figur på vi skal holde den næste fest :)

    Kh. Linette

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...