onsdag den 3. oktober 2012

Bukser får nyt liv

 
Så har jeg fået ændret lidt på 3 par bukser.
 
For kort tid siden syede jeg 3 par bukser til Kaja (her i dette indlæg), men hun nåede kun at have dem på 2 gange, så voksede hun en tøjstørrelse, og bukserne begyndte at stumpe.
 
Så i weekenden har jeg fået forlænget bukserne og samtidig gjort dem mere efterårs praktiske.
 
De lyse blå/grønne, klippede jeg af ca. 8 cm. oppe, og så satte jeg et nyt buksebensstykke på, på ca. 12 cm. bukserne blev foeret med gråt bomuld og der kom en elastik i foeret så de har fået pose effekt.
 
De lilla bukser har fået en mørkelilla ribkant både i ben og talje og de har ligeledes fået gråt bomuldsfoer.
 
De lyserøde med blomster har fået pink bomuldsfoer og en pink ribkant i benene.
 
Alle 3 par bukser sidder rigtig fint nu, og er klar til efterårets kulde.
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...