søndag den 2. december 2012

sum - sum - sumbikage

En af mine kollegaer, skulle fejre sin datters 2 års fødselsdag idag og jeg havde fået lov at lave kagen.


Isabella elsker Sumbi, Bibbi og de andre fra tegnefilmen Bikuben.
 
Så det blev temaet på kagen.
 
Kagen bestod af 3 lyse hjemmebagte lagkagebunde, Hindbærmousse og tobleronecreme.
Den er smurt op med Hvid chokolade frosting inden den blev betrukket med fondant.
 
Efter at kagen var afleveret var jeg et smut forbi julemarkedet i Roskilde, men det blev et rimelig kort besøg for det var koldt, og ungerne var ved at være trætte.
 
 



3 kommentarer:

  1. Hvor er den fin. Den kan hun da kun være blevet rigtig glad for :)

    SvarSlet
  2. Nåee hvor er den kær, ja hvis en kage altså kan være det :)

    SvarSlet
  3. Hejsa:-)

    Er du ikke sød at sende mig din adresse på en mail. Jeg fik kuverten smidt ud inden jeg nåede at skrive den ned... Typisk mig!

    Kh Dorthe

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...