søndag den 29. september 2013

Bukser med panda

 
I forrige uge så jeg at Poeten og Stinemor skrev om et stof med pandaer som hun ønskede at Stof2000 ville føre i andet end de små firkanter.
 
Jeg mente at "min" stof2000 havde det i metermål, så jeg tilbød til kontrollere det.
 
og ganske rigtig.. Det lå fint i en rulle.. og så skete der det, at stoffet RÅBTE til mig..
"køb lidt af mig, jeg vil blive nogle fine bukser til Kaja"
 
Og sådan gik det til at Kaja pludselig har fået disse posebukser..
og bare rolig.. Der var også stof nok til Stine.
 
Bukserne er syet som ballonbukser. Jeg har sat et alm. hvid bomuldsfoer indeni.
 
 

14 kommentarer:

  1. Hvor er de søde :)
    Kh Sabrina

    SvarSlet
  2. Sikke nogle fine bukser :) og stoffet er bare super fint :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak.. :o) ja, men jeg har set stoffet flere gange før.. og der har jeg slet ikke tænkt bukser. .

      Slet
  3. Ååårh hvor er de altså bare søde! Og du ligemed :-) Jeg er fuldstændig helt og aldeles vild med det stof og GLÆDER mig til det kommer, så jeg kan få syet en lille kjole til Poeten. Det kan KUN blive et hit, når nu hun er så glad for bukserne med pandalommer ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. :o) Tak.. Man skal jo hjælpe hinanden.. :o)

      Ja det er skønt stof, men det er din skyld at Kaja har fået bukser i det stof.. for da jeg så stoffet tidligere, tænkte jeg slet ikke på bukser eller lign..

      Slet
  4. Søde bukser, jeg kender godt når stof/garn eller liggende råber køb mig med hjem ;-)
    Jeg skal desværre på arbejde når du holder blogtræf, jeg ville ellers rigtig gerne have deltaget :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :-)

      Det råbte højt til mig ;-)

      Øv anja, jeg ville ellers rigtig gerne have mødt dig irl

      Slet
  5. Lækkert stof. Glæder mig til at få lidt mere tid ved symaskinen når vores renovering bliver færdig :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kan jeg godt forstå.. :o) vi har også gang i renovering.. men det tager mange år.. :o) så jeg syr imens.. ;o)

      Slet
  6. Skønt som vi kan inspirere hinanden ;)

    SvarSlet
  7. Svar
    1. Tak... ja, jeg synes også det er fedt.. men sjovt at jeg ikke havde fået øjnene op for det inden at Stinemor viste det.. :o)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...