tirsdag den 17. september 2013

Kage med hest og stjerner

 
Kaja havde ønsket en kage med en hvid hest..
Det blev til denne lyserøde kage med stjerner og hest.
Kagen bestod af drømmekagebunde, hindbær mousse og Maraboucreme med appelsinkrokant.
 
Hindbærmoussen og kagebundene var egentlig lavet til en kage jeg skulle have lavet fra 14 dage siden, men da jeg pludselig blev indlagt måtte jeg springe fra den aftale.
 
Så hindbærmousse og bunde var blev frosset ned og gemt til eget brug.  
Jeg vil aldrig lave kage til andre med mousse eller bunde der har været frossen, for jeg synes at man skal have muligheden for at fryse evt. rester ned. Men til os selv gør det ingenting, for jeg ved jo at den ikke skal fryses igen.
 
Det er første gang at jeg har prøvet at bruge en hindbærmousse der har været frosset,
 men det virkede fint.
 
Jeg

10 kommentarer:

  1. mums. du er altså helt vildt sej til at modellere : ) hvor er den flot!

    SvarSlet
  2. Hvor er du bare god til at lave kager :)

    SvarSlet
  3. Ih den er godt nok sød den kage. Mon det er "mine" kagebunde du har brugt?;-) Jeg håber du er helt på toppen igen og vi prøver bare en anden gang mht. kagen.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak.. Ja det var faktisk både dine kagebunde og din hindbærmousse der blev brugt.. :o) For hindbærmoussen var blevet blandet ½ time før jeg blev indlagt. :o(

      Jo tak, jeg tror nok at jeg er ved at være ovenpå igen. og ja du siger bare til :o)

      Slet
  4. Hvor er den bare fin, den må have faldt i aldeles god jord hos fødselaren (;

    - Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. ja hun gik straks igang med at spise hesten.. hun ville ikek have resten af kagen.. puha.. det fondant er sødt.. jeg forstå ikke at de unger kan..

      Slet
  5. det er da bare en skøn kage til en 3 årig fødselsdag. Skøn lille hest!
    Og endnu engang et stort tillykke til Kaja :)

    Kh. Linette

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...