torsdag den 10. januar 2013

Der kravles, så det skal være løst

 
Så er der ved at komme fart på.. :o) Casper er begyndt at kravle. og det går pludselig stærkt.
Når der skal kravles, synes jeg at han skal have bukser på, som har plads til bevægelse.
 
Jeg har syet et par bukser mere til ham.
Det er igen i Isoli og efter mit fortrukne mønster, posebukser fra Mini-krea.
 
Bukserne er i grå isoli, ribkanten foroven og forneden er stribbet hvid/turkis og så har de fået et turkis pippingbånd i siderne, så det passer til ribkanten.
 
Jeg er sikker på at der kommer flere bukser igennem maskinen til ham .. og det bliver snart :o)
Måske jeg skulle våge mig ud i at forsøge mig med lommer, som pynt.
 
 
 
 
 

1 kommentar:

  1. Ja det går stærk når de pludselig begynder at kravle :)
    Skønne bukser, jeg kan gode lige at der er den turkise pinpinkant i siderne, det giver en god kontrast til det grå.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...