tirsdag den 8. januar 2013

Sådan får du billeder i dine indlæg

Nu her jeg læst en del indlæg hvor der skrives at der er problemer med at få billeder ind i blogger.

Jeg har haft samme problem, men fandt en måde at komme udenom det på.

Jeg går ind på www.picasaweb.com
Her uploader jeg de billeder jeg skal bruge



Derefter går jeg over i blogger, og laver mit indlæg. Vælger indsæt billeder og så vælger jeg billeder fra picasa webalbum… og vupti… så kan jeg få billedet ind i indlægget. :o)


Mens jeg var ovre i picasaweb, valgte jeg lige at rydde lidt op og fjerne de billeder som jeg har haft brugt i min side-bar, i forbindelse med andres give away.. de billeder skal jeg jo ikke bruge mere... så de behøver ikke ligge og fylde :o)

3 kommentarer:

  1. Super gode tips! Takker. Har ikke selv haft problemet, men har set det mange gange de seneste par dage på diverse blogs.

    SvarSlet
  2. Jeg vil kigge på det med det samme. Tak for det gode råd :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...