onsdag den 16. januar 2013

Stregtegninger

Min niece Caroline, (på snart 15 år) elsker at tegne. Forleden dag havde hun lagt et billede på facebook, af en tegning som hun havde lavet. Det var et kvindeansigt, hvor håret samtidig var en masse kvindekroppe.

Så fik jeg den ide at høre hende om hun kunne have lyst til at prøve at tegne vores børn.

Jeg synes det kunne være sjovt og meget personligt, at have en protræt-tegning af ungerne, som hun havde tegnet.

Hun ville gerne give det et forsøg, da hun faktisk manglede inspiration til, hvad hun skulle tegne.

Jeg sendte de 3 billeder og 2 timer senere fik jeg den første tegning tilbage og inden dagen var omme, havde hun sendt mig et billede af alle 3 tegninger.





Jeg glæder mig til at få tegningerne i hånden, så jeg kan få dem sat i glas og ramme. For jeg synes faktisk at hun har gjort det ret godt, og så er det bare så personligt at hun har tegnet dem.

Jeg har også allerede fortalt hende, at Casper ønsker sig en tegning af et dyr, når han bliver 1 år.. Hun må helt selv vælge hvilke dyr.

3 kommentarer:

  1. Hold da op hun er dygtig,gid man kunne tegne sådan ;O)

    Mona

    SvarSlet
  2. Hvor er hun dygtig. Kan godt forstå at du gerne vil have sådan nogen personlige tegniger af børnene :)

    SvarSlet
  3. Ja jeg gad også godt kunne tegne sådan. Selvom de ikke er 100 procent så er de fantastiske i mine øjne. :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...