onsdag den 18. september 2013

20 om mig..

 
 
Så er der blogleg igen.. og jeg kan da ikke lade være at hoppe med.
 
1. Kan du lide kinesisk mad?- Jeps… men det er ikke så tit at vi spiser det..
Men spørgsmålet minder mig om mit svendegilde.. fra uha mange år siden (1995), lavede vi ristaffel som vel også er kinesisk inspireret..
 
2. Kan du lide kaffe?
- nej.. hverken med mælk, sukker eller whisky..
 
3. Sover du på en speciel måde?
- Ja… meget afbrudt.. bliver vækket flere gange hver nat, af en dejlig skrubbe der råber.-… MOAR   vand.!! MOAR   dynen driller…..
 
4. Kan du spille poker?
- Nej..
 
5. Vil du have børn?
- Ja.. børnebørn…
Jeg har fået 2 skønne børn og 3 dejlige bonusbørn.. så de næste jeg skal have.. det er børnebørn
 
6. Har du nogensinde været i en ambulance?
- Ja desværre.. 4 gange. Tror jeg nok..
En gang efter et trafikuheld
En gang da jeg var 34 uger henne, faldt i Bilka i noget sæbe og fik regelmæssige ”plukveer” , det gik heldigvis i sig selv efter nogle timer..
En gang med Kaja da hun fik feberkramper (jeg var selv kørt til lægevagten, men da han sendte os videre, blev det med ambulance. )
En gang fra et par måneder siden, hvor jeg røg afsted med meget kraftige brystsmerter. Heldigvis var det ikke hjertet.
 
 
7. Foretrækker du havet eller en pool?
- Poolen… og helst opvarmet.. jeg er en kylling med koldt vand..
 
8. Hvad bruger du flest penge på?
- betaler af på en dyr gæld efter jeg måtte købe mig ud af huset som jeg havde købt med min eks.
 
9. Hvilket TV-program eller serie er din favorit?
- Er der andre programmer end Disney junior ?
 
10. Hvem er den sjoveste person du kender?
- Børn generelt.. De kommer med nogle fantastisk kommentarer og ansigtsudtryk..
 
11. Hvordan er din ringetone?
- øhhhh ring ring... tror jeg
 
12. Ejer du noget tøj, fra da du var barn?
- Kun min dåbskjole. Måske har min mor haft gemt noget, men så er jeg sikker på at min far har smidt det ud.. (mænd… !! min mor døde da jeg var 13, så der er nok røget meget ud da vi flyttede et par år senere.)
 
13. Beskriv en ting som er rød og tæt på dig.
- Kajas fødselsdagsflag som jeg ikke har fået pakket ned efter weekenden.
 
14. Flirter du meget?
- nej, det mener jeg ikke..Kun med min kæreste
 
15. Ved du hvordan man skifter dæk på en bil?
- Ja.. Har også haft glæden af at kunne det..
 
16. Hvilken bog var den seneste du læste?
- Hundelytteren i praksis.. tror jeg.... jeg læser ikke rigtig bøger. Det har jeg ikke tålmodighed til
  
17. Læser du avis?
- ja, netaviser.. men det er mest overskrifter.. Jeg skal være bedre til at læse lokalaviserne når de kommer, for jeg får altid læst dem, når arrangementerne er overstået.
  
18. Synger du i bilen?
- Ja.. men mest når jeg er alene.. for hvis jeg synger når børnene er i bilen, siger Kaja "NEJ MOR, jeg synger.. du tir stille."
 
 
19. Kan du danse tango?
- Nej.
 
20. Er du glad?
- Ja – som oftest..

2 kommentarer:

  1. Hvor er det sjovt at læse om alle jer bag skærmene i denne lille blogleg :)

    SvarSlet
  2. Hyggelig leg. Tror nok jeg kommer til at lege med ;-)
    God weekend. Kh. Liv

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...