lørdag den 21. december 2013

adventsgaver fra blogland

 
Jeg er kommet bagud med indlæg..
 
men jeg har ikke været bagud med åbning af de lækre pakker fra medbloggere.
 
3. søndag i advent lå disse 3 pakker i sokken.
og måske der var noget spiseligt i, for Tio var meget interesseret i pakkerne. 


 
Den første jeg åbnede var fra Sandra med Summen af liv. Et fint juletræ som Kaja straks stjal til sit værelse, 2 bolchestokke som har fået plads på juletræet, en slikkepind som jeg har spist og 2 plader chokolade pyntet med juleomslag.. (de er ikke spist endnu, for jeg har gemt dem for ungerne og manden.. )
 
Gaven fra Birgitte med Elegant Elefant indeholdt en masse fine juleting.
klistermærker, vinduespynt, the, gavestjerner, palietter, en næsenisse og en nisse i en valnød.
Theen er drukket ;o) , nissen hænger på træet og vinduespynten har vi hygget os med, ungerne og jeg..
Og mon ikke at gavestjernerne kommer på nogle af pakkerne.. ;o)

 
Gaven fra Susanne med Mitkrearum indeholdt fine julestjerner flettet i målebånd.. (lige mig) , fine klistermærker, en halskæde lavet af clips og karton, udtryksbilleder og smukke vindmøller med landkort.. Bornholm og Tyskland.. De 2 vindmøller har Kaja proklameret at hun ønsker sig til sit værelse.. Så mon ikke at de finder plads dernede..
Rigtig fine gaver Susanne og jeg kan godt lide farverne... ;o)


1 kommentar:

  1. Jeg ønsker dig en rigtig glædelig jul, glæder mig til at følge mere med i det nye år :-)
    De bedste julehilsner fra Sabrina / brineh.blogspot.dk

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...