mandag den 16. juni 2014

Bluse til mig To-do/Ta-da

 
Til sydagen hos Linette fik jeg også syet denne bluse til mig selv. Det var et mønster som Linette syede en bluse efter, og da jeg så den, synes jeg at den passede fint til dette stof.
 
Stoffet har jeg købt i stof2000 og først var det tiltænkt en kjole. Men modet svigtede og jeg synes at det blev for spraglet til en hel kjole..
 
Jeg er rigtig glad for blusen og det er bestemt ikke den sidste jeg syr.
På billedet falder den uheldigt ved maven, men den falder altså meget pænere når man er lidt i bevægelse.
 
Der er syet læg/rynk i siderne og ved skulderne.

2 kommentarer:

  1. Flot! Er der "vandfald" i halsudskæringen, eller er det bare mønstret i stoffet, der får det til at se sådan ud?

    SvarSlet
  2. tak.. Ja der er vandfald i den.. Du kan se en af Linettes udgaver her.. http://dethyggeligt.blogspot.dk/2014/06/en-vandfalds-bluse-mere.html, der er det tydeligt med vandfaldet. :o)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...