tirsdag den 17. februar 2015

Brandmanden siger godnat

 
Jeg fik også syet dette sæt nattøj til Casper til Sy-dagen.
 
(hvorfor står han i sin barnestol..?? Fordi den stod der, hvor jeg plejer at tage billeder af dem, så han var kravlet derop, inden jeg kom ind i stuen. )
 
Som de fleste andre små drenge, så er han meget optaget af brandbiler, politi og ambulancer. Så dette stof var perfekt til ham.
 
Jeg købte det i Stofdillen fra nogle måneder siden, det er en skøn bomuldsjersey til 30 kr. pr. meter.
 
Han ønskede også en alm. bluse i det stof, så for at sikre en forskel, lavede jeg nattøjet med stribbet ærmer.
 
Den almindelige bluse ses her. 
 
 
Den blev med sorte ærmer og sort rib, for at skabe lidt ro og ramme på blusen.
 
Jeg skal lige vende mig til at se drengen i rødt, men han er super glad for både nattøj og bluse.
 

1 kommentar:

  1. Hvor er han sej :) og ja, hvilke drenge er ikke vilde med brandbiler og politi ;)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...