tirsdag den 26. maj 2015

Pinse-syning



Det har været fantastisk vejr i pinsen.. Det har jeg fået fortalt.. :o)
 
Men jeg har siddet indenfor det meste af tiden..
Jeg har nemlig haft en total hyggelig og aktiv weekend sammen med den søde Linette (det hyggeligt)
 
Jeg havde pakket bilen med en smule stof mv.. (3 foldekasser og 2 store ikea-poser, + div.. )
jeg skulle jo ikke risikere at løbe tør..
(jeg har vidst brug for et kursus i at begrænse mig)
 
 
Vi mødes fredag aften og startede med et smut i Stof og Stil hvor vi købte det allermest nødvendige..
 
Så gik turen hjem til Linette hvor vi fik klippet og syet en smule.... og snakket en del.
 
Lørdag var vi et smut ude i stofdepotet og bytte (og købe) lidt stof.
og så har maskinerne ellers snurret.
 
Jeg fik prøvet nye mønstre, og nye ideer. jeg fik både syet til mig og til ungerne.
 
Inden jeg kørte hjem søndag, fik vi taget et billede af vores resultater.
17 dele fik vi syet..
 
Linettes dele til højre og mine til venstre.


 
 
 
 
 
Dette billede må lige med, for selvfølgelig pustede fru vind et par gange, da vi var ude og lægge tøjet til fotografering..
 
 
Der har været lidt stille på bloggen og på maskinerne.. energien har ikke rigtig været der pga smerter i min fod siden midten af april.
Men idag er jeg blevet opereret i min fod og nu håber jeg at det er mit skub til at komme igang igen..
 
 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...