torsdag den 27. december 2012

Gaver, de hjemmelavede..

Jeg havde desværre syge børn, halvdelen af december måned, så jeg nåede slet ikke at lave nogle gaver selv.. men vi var så heldige at blive begavet med lidt hjemmelavede gaver.


Vores børn havde lavet disse dejlige gaver:
1. Caspers fodaftryk lavet hos hans dagplejemor
2. Kajas mosaikbillede lavet hos hendes dagplejemor
3. Et glashjerte med dekopage, lavet af Pi til mig.

 
Pi´s mor (altså min kærestes eks) har vi et rigtig godt forhold til, hun er faktisk en af mine veninder.
Hun har givet Kaja gaver hver jul og i år var ingen undtagelse. Jeg havde sagt at jeg gerne ville have hjemmelavet gaver til børnene og se hvilke skønne ting de fik.
 
1. Casper fik et lækkert Robot billede med robotten Robert. Winnie maler normalt flotte billeder af blomster (detaljer i blomsterne) se hendes hjemmeside.
Men her har hun altså lavet et, som er personligt tiltænkt min Casper.
 
2. Kaja fik en skøn pyjamas-ugle. Uglens grønne mave er en stor lomme som er tiltænkt at nattøjet kan ligge i. Jeg er nu ret sikker på at Kaja nok selv vil bestemme hvad der skal ligge i den. og der kan være rigtig meget i den lomme. Den er da bare for hyggeligt...Den fik også en rigtig stor krammer da hun pakkede gaven på.
 
 
 
Børnenes bedstemor har strikket til begge børn
1. en karrygul trøje til Casper
2. et sæt dukketøj til Kajas dukke.
 
ih.. det var nogle dejlige gaver...


2 kommentarer:

  1. Hjemmelavet gaver er bare dejlige at få :)

    SvarSlet
  2. Der er ikke noget som hjemmelavet gaver.Det er nu også nogle flotte ting bedstemor har strikket ;O)

    Mona

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...