lørdag den 29. marts 2014

Giv en hånd eller 14... En gave til min far.

Min far fik dette billede i fødselsdagsgave i går. 14 håndaftryk fra Børn og børnebørn.
 
 I denne uge har vi været en en tur i luksus-sommerhus med indendørs swimmingpool.
 
Min Far fyldte 60 år i onsdags og derfor havde de inviteret os alle i sommerhus nogle dage.
Vi er 4 søskende, så med alle børn og børnebørn og min farfar med hans kæreste, så er vi 18 personer.

Min far vækket til morgenbord og i løbet af dagen hyggede vi og slappede af.
om aftenen fik vi mad leveret udefra.
 
Sidste år, til min stedmors 60 års, havde vi en tur nærmest magen til, og der fik vi arrangeret at vi fik taget et fælles foto som vi fik forstørret op og foræret hende.
 
For at finde på noget nyt til min far, så blev vi enige om dette billede. Min far giver altid en hjælpende hånd, så han fik et billede med vores 14 håndaftryk.
.

Et par enkelte billeder fra dagen.
Nabogrunden havde en flagstang, så det lykkes mig at finde et tlf,nr. så vi kunne skrive og høre om vi måtte låne den. og de flinke ejere gav lov, så Dannebrog gik til tops for min far.
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...