fredag den 21. marts 2014

Robotter på maven og benene

 
 
Det har været længe undervejs, men nu blev jeg færdig med sættet.
 
Det er syet i grå isoli fra Stof og stil med en sort ribkant og sort hjemmelavet pippingbånd (lavet af ribstoffet)
 
I Ikea faldt jeg over nogle textil-tusser til næsten ingen penge, og de skulle prøves.
 
Jeg har valgt at håndtegne en robot på blusen, en skrå robot foran på bukserne og en lille robot på bagsiden af det ene bukseben.
Det er blevet lidt grafitti agtigt, men jeg er egentlig meget godt tilfreds.
 


6 kommentarer:

  1. Det er bare så fint et sæt :) og flot tegnet.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak.. tegningen var rimelig taknemmelig.. kasser og streger

      Slet
  2. Det blev et flot sæt. Og lige noget for dig - med mulighed for at tegne på stoffet :)

    SvarSlet
    Svar
    1. :o) Tak.. ja det skulle jo prøves. men jeg er ikke sikker på at jeg gør det igen. er tilfreds med kvaliteten

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...