onsdag den 26. november 2014

Fødselsdagskager og gaver

 
I starten af november havde jeg fødselsdag.. Den sidste af slagsen, med et 3-tal foran..
 
Vi havde inviteret familien til boller og kage/kager.
 
Jeg valgte at lave små kager denne gang..
 
Det blev til Napoleonshatte, gulerodskage med flødeostecreme, Sarah Bernards, Chokoladekage med Oreo-bund, Brombær-lime kage med lakridsbunde og romkugler.
 
Mums.. der er bestemt flere af disse, som skal prøves igen.  Opskrifter kommer senere.. :o)

 
Jeg høstede en masse skønne gaver.. Flotte stiletter, lækkert undertøj, kontanter til støvler eller lign, makeup fjerner,  gavekort til Stof2000, gavekort til Stof og Stil, nisser, blomster og perleplade.
 
Så jeg skal ud og shoppe.. til mig :o) 

4 kommentarer:

  1. Endnu engang tillykke og hvor har du bare fået gode gaver. De dér kager ser bare bedre ud når du laver dem, end når jeg gør det;-) Måske skal jeg øve mig noget mere.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  2. Tillykke :-) Hvor ser det bare lækkert ud, bliver helt lækkersulten. Sikke en masse fine gaver, dejligt med noget selv forkælelse.
    Hilsen Heidi

    SvarSlet
  3. Tillykke :) her bliver jeg lidt i de der 3'ere nogle år endnu, men alder er jo bare et tal ;)

    Lækre gaver du har høstet, forkælelse er en skøn ting - og de der kager, UHMMMMM hvor ser de lækre ud... du må snart holde træf igen Linda, jeg er klar til at smage :) :) :)

    SvarSlet
  4. Uhmm de ser gode ud, de kager :)
    God shoppetur. Du må sige til hvis du vil have selskab på turen :)

    Kh. Linette

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...