søndag den 23. november 2014

Rudolfbluse med rød tud

 
 
Puha.. tiden går.. så gik der lige 1½ måned uden et indlæg.
Jeg har slet ikke kunne finde energien eller motivationen. Og det er desværre ikke fordi at jeg har fået brugt tiden ved symaskinen.
 
Aftenerne er bare gledet væk, mens sofaen har hængt fast på ryggen af mig.
 
Men nu... er jeg i gang igen.. I denne uge har jeg fået syet juletøj til mine 3 skønne unger, for der skal selvfølgelig juletøj til en juletræsfest.
 
Det første sæt jeg vil vise er Caspers sæt.
 
 

Det blev et sæt med sorte bukser i isoli, med en rød stribe på buksebenene.
 
Blusen er af grå jersey med rensdyr. Stoffet er købt i stof og stil fra flere år siden.
Som en lille detalje på blusen, valgte jeg at sy en enkelt rød plet ved næsen på det ene rensdyr.. Rudolf :o)
 
Blusen har fået en rød pipping i ærmekanten. Da det er en fast pipping har jeg valgt kun at sætte på foran på blusen.
 
Til begge dele har jeg brugt mønstre fra Minikrea.
 
 


4 kommentarer:

  1. Fint sæt. Og hvor er det super fedt med den røde næse :) Skøn detalje.

    Jeg er heller ikke den der er mest aktiv ved computeren for tiden, jeg får kigget lidt på de forskellige blog men ikke kommenteret på ret mange af dem. Ind i mellem går tiden altså bare hurtigere end at vi kan følge med :)

    Kh. Linette

    SvarSlet
  2. Sikke en sød bluse :) Jeg har selv en masse af det elge-stof, og skal have syet en bluse til min kusines dreng til næste uge. Nu fik jeg lige lidt ekstra inspiration :) TAK :) kh Pia

    SvarSlet
  3. Hvor er det et fint sæt! Jeg er vild med de røde detaljer du har sneget ind :-) Kender kun alt for godt det med at energien siver ud af en som dagene blir kortere. Vi går tit i seng efter putningen af børnene...

    SvarSlet
  4. Hvor er det sødt, jeg har også for nogle år siden syet en Rudolf bluse til mig Casper. Rigtig sjov ide med rød tud ;-)
    Hilsen Heidi

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...