mandag den 24. august 2015

To-do / Ta-da i september.. skal du være med.. ??

 
Helle med bloggen Belladotte har lavet et par indlæg om at få mere gang i Krea-blogland igen.
 
og i September mdr. skydes der gang i en omgang TO-do/Ta-da...
 
Hvad er så det.....
 
Du laver en liste på din blog hvor du skriver hvilke planer du har for september..
Det kan være noget du vil sy, lave i haven, strikke, mad, kager, Papir, tegninger osv..
 
Og i løbet af måneden laver du naturligvis indlæg om de ting som du får lavet.. i slutningen af september kan du så lave en opfølgning på listen.
 
Det er en super måde at få lidt gang i sig selv og samtidig skabe lidt nysgerrighed ..
Jeg ved i hvert tilfælde selv at det hjælper mig, ved at jeg har "lovet" at lave noget..
og samtidig skaber det nysgerrighed hos mig, når jeg ser hvad andre har på deres to-do lister..
 
Min liste er ikke helt klar, men den kommer vidst til at indeholde lidt med mit krearum som er i gang med en større omgang oprydning og omrokering. Derudover har jeg et par kager, en cirkus fødselsdag og lidt forberedelser til min egen eventyrfødselsdag.. og så er der vidst også en efterårsgaderobe til ungerne..
 
puha.. jeg må vidst i gang.. :o)
 
Skal du være med.. ? din liste behøver ikke at være så ambitiøs.. alt er velkommen..
 
 

13 kommentarer:

  1. Jeg er i hvert fald med :) så der kommer nok også snart et indlæg på min blog herom - og sikke mange foreløbige planer du har :) På min liste kommer klart til at være nogle ting omkring istandsættelse på børneværelserne men håber også på noget syning ind imellem ;)

    SvarSlet
  2. Spændende ide! Jeg har ikke været med før til dette tema, men mon ikke jeg har nogle ting, jeg gerne vil have færdiggjort eller få lavet. Lige nu tænker jeg, at jeg kender en del, der skal have barn i dette kalenderår, og de skal have en lille opmærksomhed.

    SvarSlet
  3. Den er jeg med på. Det simpelthen en fantastisk ide

    SvarSlet
  4. Jeg er helt klart med! Det er en rigtig god ide!
    Jeg skal lige finde ud af, hvad jeg skal have på min liste.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg glemte lige at spørge, om jeg må bruge dit billede til at sprede budskabet?

      Slet
    2. Jamen selvfølgelig må du det.. :o) fantastisk..

      Slet
  5. Jeg er også med, får lavet et indlæg på min blog snarest :)

    SvarSlet
  6. Jeg er helt sikkert med 👏 har SÅ mange krea planer i september, da vi skal holde temafest for ungerne 😀

    SvarSlet
  7. Det er jo en brandgod ide, så jeg melder mig også på og får lavet et indlæg om det snarest:-) kh. Ingrid (www.knitmandu.com )

    SvarSlet
  8. ei... skulle jeg prøve at være med, jeg skal ha lavet lidt tøj til Noah.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...