søndag den 30. august 2015

Blomsterkage

 
 
 
 
Bettina, vores tidligere dagplejemor, er lige fyldt 50 år.
 
Hun spurgte om jeg ville lave en kage til hende.
Og selvfølgelig ville jeg det.
 
Bettina elsker blomster og elsker sin have.
Så det blev min inspiration til kagen.
 
 
 
 
Kagen bestod af lyse lagkagebunde, skildpaddemousse og hindbærmousse.
 
I dag er vi gået i gang med at lave borde til kreaværelset.
 Det er et af punkterne på min to-do liste, men det er stadig aktuelt på listen, for vi når ikke at blive færdige før efter den 1. :o)
 
 
 
 
 


8 kommentarer:

  1. Hold nu op, hvor er den bare flot! Sikke en smuk kage - håber (og tror) at den bragte stor glæde og smagte mums!
    Tak for besøget 'hos mig' :-) Skal da lige have dig linket til min blog. Spændende indlæg :-)

    SvarSlet
  2. Sikke en smuk blomster kage, den må have bragt lykke :-)
    Kh. Sabrina

    SvarSlet
  3. Den er så flot og passer perfekt til en, der elsker haven!

    SvarSlet
  4. Super flot som altid.

    (Gider du skrive mig på To-Do listen alligevel. Jeg giver det et forsøg)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...