tirsdag den 1. september 2015

Jubilæumskage - TA-DA *1

 
Første punkt der kan slettes på  TO-DO listen, er en jubilæumskage.
 
Min teamleder har 20 års jubilæum i dag og derfor havde hun spurgt om jeg ville hjælpe hende, ved at lave en kage til teamet.
 
Det meste af kagen blev lavet i går aftes, men de sidste bogstaver blev sat i morges inden jeg skulle på arbejde.. 
Så det blev en TA - DA i september.
 
 
 
Lige lidt detaljer.
 
Inde i kagen var der lyse lagkagebunde, Limemousse og bærmousse med hvide chokoladestykker.
 
 
Bonus info.. Vi er faktisk oppe på 38 blogge som er med i To-do/Ta-da..
 
 
 
 
 
 

20 kommentarer:

  1. Den er så flot. Som altid :)

    Kh. Linette

    SvarSlet
  2. Flot kage. Håber hun blev glad for den

    SvarSlet
  3. Mmm kunne godt nuppe et lille stykke

    SvarSlet
  4. Den ser så fin ud...er sikker på at din kollega blev glad :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Både chefen og alle kollegaerne var vidst tilfredse

      Slet
  5. ej allerede en tada ... snyd hehe men flot er den :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Helle.. det er ikke helt snyd.. for en del af det blev lavet efter midnat og om morgenen den 1.9... :o)

      Slet
  6. Totalt TA-DA - hvor ser den bare LÆKKER og ganske smuk ud! :-) God appetit!

    SvarSlet
  7. Det er en flot kage du har lavet! Undrer mig altid når jeg ser dine kager - hvornår har du tid til alt det her?! Det ser som en tidskrævende opgave (for os andre;o), men du må efterhånden været så rutineret :o)

    Super med så mange deltagere i vores leg :-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak..
      Tiden, jo det tager lang tid at lave.. og selvom jeg er ved at have erfaringen, så tør jeg slet ikke tage tid på hvor lang tid jeg bruger. Det bliver først lavet om aftenen når ungerne er puttet. For ellers så spiser de halvdelen af fondanten ;o) men det kan godt blive nogle sene aftener

      Slet
    2. og Ja.. det er helt fantastisk med den opbakning til vores TO-do/Ta-da

      Slet
  8. Super smuk kage, du er jo bare så dygtig :-)
    Kh Sabrina

    SvarSlet
  9. Rigtig flot. Kan godt forstå at hun spurgte dig om du ville lave den
    Kh Christina

    SvarSlet
  10. Du er bare så sej til de kager. Og jeg er SÅ sund i øjeblikket og nu sidder jeg altså og bliver lækkersulten:-)
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  11. Den er jo et helt kunstværk -- flot! :-)

    SvarSlet
  12. Den er godt nok flot! Jeg kan slet ikke finde ud af det kagehalløj - nok fordi det ikke rigtig interesserer mig :-) Men du er skisme sej til det!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...