torsdag den 24. september 2015

Lilla bukser med sølv-detaljer Ta-da *6

 
På min TO-do liste står der også 3 par bukser til Kaja.. Dette er første par.
 
De er syet i en støvet Lilla isoli fra Stof og stil, lommerne er en rest grå isoli med sølvtråde og ribben blev  hvid og gråstribbet.
 
Bukserne har allerede været på, så derfor er de ikke helt rene og ny"strøget"
 
 
 
Jeg er desværre ikke nået så langt med mine to-do..
Men September er ikke gået endnu...
 
Vi fik lige et uventet TO-do.... nemlig SYGDOM.. 3 gange maveonde ... både Kaja, manden og jeg..
 
og så er jeg i gang med en stor tidsrøver... Kreaværelset.. puha.. jeg har fyldt 10 Ikea kasser på hver 45 l.. og det er faktisk ikke nok plads til mit stof.. Mon jeg skal i gang med lidt "sy fra lageret"
 
 
 
 


8 kommentarer:

  1. De bukser må da blive et hit :-)
    Og altså, kreaværelser kan være en kæmpe udfordring.
    God bedring til jer alle. Kh. Bella

    SvarSlet
  2. Sikke nogen fine bukser. Ville ønske min pige også ville gå i det, men hun er kun til kjoler. Jeg er gennem min to do liste, håber også du når det. :-)

    SvarSlet
  3. Dejligt med lidt fra listen, men træls med sygdom :-( Det lyder som om du skal have brugt lidt fra lageret ;-)

    SvarSlet
  4. Skønt at din liste bliver mindre, håber i er fri for sygdom

    SvarSlet
  5. Øv! Her bøvler vi også med sygdom. Og så endda i vores ferie. Det var ikke med i planerne, at jeg skulle passe to syge mænd i stedet for at lave kreating!
    Har dog også nået at kigge lidt på mine bugnende lagre - og kunne i den grad godt trænge til en lagerudfordring! Så sig bare til, hvis det skulle være ;)

    SvarSlet
  6. Skønne bukser. Ja der lyder til at kunne være mange skønne projekter i dit lager.

    SvarSlet
  7. De er bare så fine :-)))) Og de ser behagelige ud også! Håber I er i bedring igen; lyder som en grim omgang!
    Hey, det der med for meget stof....uuuhhha...for et par år siden var jeg simpelthen nødt til med MEGET HÅRD HÅND at sende store sække til genbrug...og resten er endt i plastikkasser ude i garagen. Det var så svært!!! Men der var simpelthen ikke plads til alle de tekstiler mere!

    SvarSlet
  8. Øv med alt den sygdom, vi har også været ramt - dog ikke så hårdt. Det var det med lageret - vi må tage en måned, eller to;-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...