onsdag den 16. september 2015

Cirkuskjole To-do/Ta-da *5

 
 
Jeg fandt dette fine Jersey i Stof2000 og tænkte at det var oplagt til fødselsdagskjolen til Kajas cirkusfødselsdag.
 
 
Kjolen er syet ud fra Onions mønster 20045.
Denne gang har jeg lavet den med korte ærmer med puf.
Jeg har ikke valgt så mange detaljer da der er masser af liv i stoffet.. Jeg tilføjede en orange rib i halsen og en orange pyntestikling i ærmekant og forleden.
 
Kaja er helt vild med det mønster da der er lidt sving i og den sidder behageligt.  
og jeg kan godt lide det, fordi det har mange variationsmuligheder.

 
 
Et lille billede af kjolen på modellen..
(her har hun dog lige sving i kjolen så den er lettet lidt på benene.. )
 
 

 
 
 
 
 

14 kommentarer:

  1. Fantastisk stof :) Det ville Luna også elske :) og så fin kjole, helt perfekt til cirkusfest :)

    SvarSlet
  2. Hvor er den fin og helt perfekt til cirkusfesten

    SvarSlet
  3. Det er da lige til en cirkusprinsesse

    SvarSlet
  4. Sikke en flot kjole, den klæ'r hende rigtig godt :-)
    Kan godt forstå hun er vild med den også når der er sving i den :o)
    Kh Sabrina

    SvarSlet
  5. Jeg synes, den er rigtig fin! Den passer så godt til fødselsdagstemaet.

    SvarSlet
  6. Hvor er den fin - skønt stof

    SvarSlet
  7. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
    Svar
    1. Så fin. Den passer da lige til en cirkusfødselsdagsfest. :-)
      ( det gik lidt stærkt i første kommentar, så det blev en ommer)

      Slet
    2. Så fin. Den passer da lige til en cirkusfødselsdagsfest. :-)
      ( det gik lidt stærkt i første kommentar, så det blev en ommer)

      Slet
  8. Smukt stof og kjolen passer jo perfekt.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  9. Perfekt kjole til hendes cirkus fest.
    Jeg så godt stoffet sidst jeg var i Stof2000, men da jeg ikke rigtig kunne se mig selv i sådan en kjole, ja så lod jeg det ligge :)

    Kh. Linette

    SvarSlet
  10. Sikke en fest -- og festlig kjole :-)

    SvarSlet
  11. Sikke en fin kjole; flot model :-) Og dejligt at den skønne fødselar (og I) havde en dejlig dag :-)

    SvarSlet
  12. wow hvor er den flot, er helt vildt med det stof..

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...