fredag den 11. september 2015

Regnbuekage - Ta-da *3

 
I sidste weekend holdt vi fødselsdag for både  Kaja og Pi. Jeg har tidligere vist Kajas Kage.
 
Pi fyldte 12 år, og havde bestilt en Pinkie Pie kage.. De har lige fået en lille renæssance hos hende.
 
Jeg valgte at lave en lille overraskelse til hende. så da hun skar i kagen, blev øjnene meget glade og store.. for Kagen var regnbuefarven.

 
Jeg har set mange regnbuekager, men alle dem jeg har kigget på, har været farvet bunde og hvid creme imellem bundene. Jeg synes at det umiddelbart blev for meget "kage"
 
Jeg ville gerne have den med bunde og mousse.
Jeg gik i gang med at eksperimentere, og fik lavet kagen med 4 bunde, og 3 mousse.
 
Hindbærmoussen gav sig selv.. Lyserød
Limemousse fik lidt ekstra gul farve
Hvid chokolademousse fik lidt blå farve.

Heldigvis lykkes projektet og kagen blev dejlig frisk pga limemoussen.
 
 
Det var endnu et Ta-da
 


15 kommentarer:

  1. Shit, den er flot! Lige til Den store Bagedyst!

    SvarSlet
  2. Wauw! Kan du blive ved med at overgå dig selv?

    SvarSlet
  3. Den er rigtig flot, god ide med farvet mousse.

    SvarSlet
  4. Jeg er så imponeret over dine kager :-)

    SvarSlet
  5. Nej, hvor er du vild! Den er imponerende flot. Hvordan bliver man så god? Jeg er i det hele taget dårlig til at bage så mit udgangspunkt er jo elendigt:-)
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  6. For den da Linda! Hvor er den fantastisk! Lige før jeg skal bestille dig til at lave Lunas næste kage... fatter ikke hvordan du kan det der. Er vild med du har fået cremen til at være en del af regnbuen, frem for de hvide lag som jeg nemlig også har set hos mange andre :)

    SvarSlet
  7. Jeg er bare en stor fan af den! Jeg har tidligere lavet regnbuekage, men efter den almindelige opskrift, med kagebunde i farver og hvid creme. Og ja, smagsmæsdigt var den ret kedelig, men øjnene blev selvfølgelig glade :) Jeg kunne rigtig godt tænke mig at prøve din udgave. Vil du måske dele opskriften på lime og hvid chokolade moussen? ;)

    SvarSlet
  8. Endnu engang kommer der en super flot kage fra dig!
    - hvad mon den næste bliver? :-D
    Kh Sabrina

    SvarSlet
  9. Hvor er den utrolig flot, og lyder super lækker.

    SvarSlet
  10. Jeg er SÅ imponeret over dine kreative kagekompetencer! Vildt flot!

    SvarSlet
  11. Den er så flot.
    Det tror jeg, jeg må prøve at gøre efter en dag. Jeg har ofte overvejet det, men ikke prøvet det endnu.

    Kh. Linette

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...