mandag den 25. april 2016

En kasket og et par bukser



Jeg har syet denne kasket til Casper til en helt særlig anledning. Nemlig min farfars 90 års fødselsdag. 

Kasketten er syet i stribet demin og med foer af ensfarvet (lidt tyndere) demin. Mønstret er fra et gammelt Burda blad. 

Casper skulle være chauffør i en bil fra 1957 så derfor skulle han have en gammeldags kasket..
jeg tænkte at den skulle bæres som billedet ovenfor...  

MEN Casper kunne synge....  JEG SÆTTER MIN HAT SOM JEG VIL...

Så den blev trukket op, så den lignede en togfører-hat som han sagde.. 


Til kasketten syede jeg et par bukser. de er syet i samme stof og med hvide stikninger. 

jeg legede lidt med striberne så den vendte vandret på lommer men lodret på selve buksen. 




1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...