onsdag den 29. februar 2012

Babytæppe og Black and white

Så har jeg fået lånt mig til en symaskine. Dejligt at mine bonuspigers mor tilbød at jeg kunne låne hendes. Men uha.. det er også farligt. For det er en ret ny maskine, så den er jo nærmest lydløs i forhold til min gamle maskine fra 1993.

Idag har jeg fået syet legetæppet færdig til Casper. Det har fået en bagside af lyseblå bomuld og brunt kantbånd. (Jeg har set mange lækre tæpper med fleece på bagsiden, men det fungere altså ikke her hos os, når der er 3 hunde som jo ikke kan undgå at fælde lidt hår )

Black and White



Jeg har syet i sorte og hvide farver idag.

Det er blevet til disse posebukser i sort babyfløjl og sort ribkant. Der er et gråt bomuldsfoer indeni.

På forsiden af bukserne har jeg aplikeret et par små hjerter og på bagsiden er der et større hjerte.


Udover disse bukser har jeg også fået syet en spencer i sort/hvid. Den må dog lige vente med at blive fotograferet til imorgen når jeg forhåbentlig har fået sat kantbånd på nederst og fundet et par knapper der passer til. :o)

2 kommentarer:

  1. Dejlige ting du har syet. Jeg melder mig som fast læser hos dig og håber du også har lyst til at læse med hos mig ;-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...