mandag den 6. februar 2012

Velkommen til boldreel.blogspot.com

Jeg har i flere år haft en hjemmeside.I starten brugte jeg den kun til at vise kager og lidt om mine hunde.
Sidste år valgte jeg at lave den som en blog men brugte wordpress som styreprogram.
Det har desværre haft en del ulemper, og jeg har ikke rigtig fået den opdateret i en længere periode.

Jeg har længe fulgt med på en del blogs som er på blogspot.com. og nu har jeg valgt at flytte min blog hertil.

Det er altså årsagen til at bloggen indeholder en del indlæg som er flere år gamle og da indlæggene er flyttet fra den gamle side, er det også årsagen til at der ikke er nogle kommentarer på indlæggene. for de kommentarer der er lavet, er jo lavet i det gamle program.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...