torsdag den 23. august 2012

Min nye ven

Jeg har lige opdaget at jeg da slet ikke har præsenteret min nye ven.
Hun hedder Smarter C1100 og er af racen PFAFF.

Det var manden der overbeviste mig om at jeg skulle gå ud og finde en ny symaskine.



Min gamle Singer Harmonie 300 har 18 år på bagen og han kunne høre at jeg bandede oftere og oftere når jeg syede på den. (der var en del problemer med undertråden)

Jeg var ude og kigge og var faktisk fast besluttet på at jeg da helt klart skulle have en Singer igen.
Men man har en mening til man får en ny..

Så nu har jeg denne Pfaff og nu skal jeg bare lige lære de 209 sømme at kende. :o)
Så I vil nok komme til at se en del pyntesømme fra mig den næste tid. :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...