mandag den 20. august 2012

Pirat nederdel


Jeg fandt dette dejlige stof hos Malika-rosa. Nederdelen er syet som en rundskåret nederdel. Det er en 3/4 sol, da jeg syntes at en 1/1 sol blev formeget til Kaja og en 1/2 sol var for lidt. :o)

I kanten har jeg påsyet en rød titte-kant.

Nederdelen blev lavet til Kaja i anledningen af Sørens fødselsdag hvor vi holdt pirat-fest.
Nederdelen er dog også brugt flere gange efterfølgende da den er supersød til hende, og hun elsker at den kan svinge rundt.

1 kommentar:

  1. Hvor er den bare skøn - lidt sjovt med det stof, for jeg kunne kun se drenge sager i det da jeg så det derinde, men det er da bare skønt som fræk pigenederdel ;)

    Mht link i sidebaren - så går du op i design, vælger layout, derinde klikker du så tilføj gadget henne ved sidebaren, finder tilføj billede, og der kan du så både hente billede, indsætte link og lave en tekst :)

    Håber du kan bruge forklaringen, kan godt huske hvor træls det var indtil man havde styr på de forskellige opsætninger - jeg synes stadig at det er svært nogle gange - blogdesign er f.eks helt lukket land for mig, så det klarer Line (æblemoster.blogspot.com) for mig ;)

    Kh Karina

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...