mandag den 17. juni 2013

Lille sommerfugl... og Ta-da..

 
Endnu en natkjole til Kaja. Denne gang i bomuld med sommerfugle og en småternet pink rest til ærmer.
 
Jeg havde egentlig haft lidt andre planer med sommerfuglestoffet som jeg vandt i en give away sidste år. Men da Kaja så stoffet, sagde hun straks.. Mig som med dem mor. Natkjole be-be.. (og blinkende dådyr-øjne)
 
 
 
Udover natkjolen har jeg fået syet lidt af tingene fra To-do listen
 
Bukserne med stjerner er til Casper. De er lavet med en grå rib men ellers helt enkelte, ligesom dem jeg har lavet til Kaja.
Stjernestoffet er fra stof2000.
 
Bukserne til Kaja, var et stykke rest-stof som jeg fik fra min veninde.
De vil blive brugt som hygge bukser herhjemme da jeg synes de bærer præg af pyjamas-bukser. Men Kaja elsker dem og det er jo det vigtigste. :o)
 
Det ene par shorts er lavet i resten af sommerfuglestoffet. De har fået en hvid rib oppe og nede.
Kaja blev helt vild, da hun så dem.. Hun har altså et eller andet med de sommerfugle.
 
Det andet par shorts er lavet i en rest af dyrestoffet. De har fået en sort rib.
Shortsene er tiltænkt Casper, men Kaja har proklameret at hun også vil have sådan et par.
 
 


2 kommentarer:

  1. Hvor er du flittig! Jeg har jo selv det sommerfuglestof og bliver vist nødt til at kopiere de shorts:-)
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  2. :-) ja det har du jo ;-) kopier endelig.. Jeg synes de er fede og på kan hun bruge næsten alle farver bluser dertil ;-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...