lørdag den 15. juni 2013

Mere børnetøj

Jeg måtte lige have et par nederdele igennem maskinen.
Begge nederdele er 3/4 sole.
 
Den mintgrønne er i 2 slags stof fra stof2000. Det er deres nye kollektion og jeg er lidt vildt med det. Overvejer om jeg lige skal forbi og lure igen, snart...
Nederdelen fik en skarp gul ribkant øverst og et lille hvidt kantbånd nederst, da jeg sparede på stoffet og derfor ikke havde klippet det langt nok til et ombuk.
 
Nederdelen i pink, er syet af rester.
Den kunne svinge og var lyserød, så den blev straks godkendt af Kaja. :o)


2 kommentarer:

  1. Årh, noget lækkert stof med skyer på... måske man lige skulle et smut forbi :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja jeg er også vild med det. Kom også lige forbi forleden dag og fik købt det i lys koral med skyer :-)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...