onsdag den 31. juli 2013

Stof - bytte - leg

Julie med bloggen Krea Krumspring har startet en blogleg, som jeg straks hoppede med på..

Den gik i sin enkelthed ud på, at Julie skulle sende 3 stykker stof (mindst 30*40 cm) til mig og jeg skal sende 3 stykker retur til hende?

Jeg har igår modtaget den skønneste pakke. En blanding af fisk, frø, træer, ugler og sommerfugle.

Julie har valgt at medsende et par ekstra stykker i lidt "ukurante" størrelser.. og de er altså skønne.. :o) Jeg har allerede flere planer i hovedet, så nu skal jeg bare vælge hvilke ideer der skal føres ud i livet.

 
Idag har jeg pakket stoffet til Julie, så det kan sendes.. I kan få lov at se igennem sprækken.. Der skal jo ikke afsløres for meget..  
 
 
Jeg synes det er en sjov leg, da det giver lidt nyt stof til lommer, tasker eller andre projekter. Jeg har derfor lyst til at føre legen videre..
 
 Hvis du har lyst så smid en kommentar med din email.  De første 2 er med i legen.
Jeg sender dig mindst 3 stykker stof i størrelsen (mindst 30 x 40 cm) og du sender 3 stykker retur til mig :o)

5 kommentarer:

  1. Det lyder sjovt, det vil jeg deltage i :D

    Sabrina_jm@live.dk

    Mvh Sabrina

    SvarSlet
    Svar
    1. Det lyder fantastisk Sabrina.

      jeg sender dig en mail :o)

      Slet
  2. Den leg vil jeg da også gerne være med i :)

    Tulletrutmor@gmail.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Det lyder herligt.. jeg sender dig en mail :o)

      Slet
  3. Såååå fedt at du kører legen videre!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...