onsdag den 2. juli 2014

Drenge hørbukser.. Boys month

Et par hørbukser til Casper
 
 
Jeg havde en ret bomuldshør liggende, som jeg synes skulle blive til bukser til Casper.
For at gøre dem lidt drenget har det fået ekstra syninger og store lommer.
 
Desværre har jeg lidt bøvl med trådspændingen på min maskine, så syningerne er ikke blevet 100% lige. Men det må være charmen ved det hjemmesyede.
 
Det er bestemt ikke sidste gang at jeg laver bukser på den måde.. jeg synes at lommer og syninger giver noget fedt til et par ellers kedelige bukser.
 
 

19 kommentarer:

  1. Fede bukser! Genialt med lommer og syninger på den måde! Den idé vil jeg lige skrive mig bag øret. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Christina. Det er bestemt heller ikke de sidste par jeg laver til Casper.

      Slet
  2. Det er et par super flotte bukser!
    Klassiske og rå - kan da bruges til alt!

    SvarSlet
    Svar
    1. tak.. Ja.. Det er dejligt med lidt bukser som kan bruges til en masse forskelligt men som samtidig har detaljer

      Slet
  3. Sikke lækre bukser og den grå farve er bare så flot:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak.. :o) De er faktisk den brunlige hørstof.. men jeg er ret vild med den farve.. meget sommerlig

      Slet
  4. Rigtig fine bukser og ser ud til at passe perfekt. Og lækkert hørstof

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak. ja det gør de også, bortset fra at jeg synes det poser lidt foran, så jeg tror at jeg skal rette lidt til på buksemønstret

      Slet
  5. De er super flotte. God idé at peppe dem op med sidelommer og syninger. Det vil jeg lige huske på næste gang jeg syr drengebukser :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak. :o) Ja det er en god måde at få dem drenget.. :o) men jeg tror nu også at jeg forsøger med de lommer til et par pigebukser til Kaja på et tidspunkt

      Slet
  6. Vildt fede bukser, til en sej dreng :)
    Troede faktisk jeg allerede fulgte dig, men nej, eller nu gør jeg i hvert fald :)
    Kh Lena

    SvarSlet
  7. Hvor er de bare seje! Elsker den måde du har lavet 'paneler' hvor af lommerne er en del - små detaljer, der gør en stor forskel :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. :o) tak.. Ja det er de små ting der giver det et pif.. :o) og denne gang blev det et vellykket pif

      Slet
  8. Smart ide' , det bliver da præcis lidt drenget.... Den ide' tror jeg lige jeg vil forsøge mig med :-)
    Kh nanna

    SvarSlet
    Svar
    1. :o) tak.. jeg pønser faktisk på at lave en lille DIY på det.. Så kan jeg nemlig også selv huske løsningen om 1 år :o)

      Slet
  9. Fede bukser - det kan tit være lidt svært at få et rigtig drengelook på helt alm bukser, men de der er seje

    SvarSlet
  10. Jeg er HELT vild med de her bukser!
    De ser mega godt ud til Casper :)

    SvarSlet
  11. Hvor er det altså bare nogle super fine bukser! Jeg er helt misundelig på dine sy-evner - der er jeg vidst ikke helt endnu ;) Fandt din blog gennem bloglegen hos CupcakeByMe og du har endnu en fast læser :D

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...