tirsdag den 1. juli 2014

Velkommen til bloggen

 
Velkommen til bloggen.
 
Jeg er hoppet med på bloglegen "Online blogtræf" hos "Cupcake by me"
 
Hvis du ikke kender min blog, så får du en kort præsentation her.
 
Mig bag skærmen:
Jeg hedder Linda, er 38 år og mor til Kaja på 3,5 år og Casper på lidt over 2 år, bonusmor til Pi på 11 år, Jeannie på 21 år og Mette på 24 år.
Jeg bor sammen med min kæreste Søren.
Vi har pt. 2 hunde, 3 deguer, 4 høns og nogle fisk.
 
Bloggen:
 
Min blog startede som min kreative dagbog, men der har sneget sig en smule familieliv med herind.
 
 
Jeg syr, mest til ungerne, men er også lige begyndt at sy til mig selv

 
Laver kager
 
Laver lidt ved haven og huset. Vi har lang vej igen..

 
Døgnet har alt for få timer i døgnet eller også er det to-do listen der er alt for lang.
 
I dag står dagen på arbejde og senere skal jeg kigge rundt i blogland og se en forhåbentlig masse spændende blogs, som jeg skal følge.
 
Hop gerne med på bloggen her, hvis du skulle have lyst.
 
Rigtig god dag.
 
 
 

13 kommentarer:

  1. Sikken fin præsentation af dig og bloggen! Godt tænkt ;o)

    SvarSlet
  2. Hej med dig! Hvor er det nogle fine ting, du syr til dine børn!

    Du er da ret skarp til det dersens kagehalløj! Flot!

    SvarSlet
  3. Wow, sikke nogle smukke kager, du har lavet! Det er imponerende!

    SvarSlet
  4. Hej - så kom jeg lige forbi. Sikke skønne unger og lækre kager.

    SvarSlet
  5. Hold op hvor for du da syet meget. Jeg har længe været imponeret, men du fortsætter bare:-)
    Jeg synes, den sidste kjole - den blomstrede - er skøn!

    SvarSlet
  6. Nøj nogen fine kager :) Den med bamse, kylling, ælling og huset er da bare skøn og fin - tihvertifald :)

    SvarSlet
  7. Se din blog er jo en af dem der læses, når der sker noget nyt, nogle gange falder der en kommentar, men når man er på tlf. så er det ikke altid man husker at vende tilbage for at ligge en ´lille besked. Men nyder at se hvad du får lavet til ungerne

    SvarSlet
  8. Vil sige pænt hej og skynde mig at tilføje dig på listen over blogs der fælges. Det er så fine ting du laver til dine børn, jeg selv øver stadig.

    SvarSlet
  9. Her føler jeg mig jo hjemme. Dejligt at se dig og din blog til Online Blogtræf :)

    SvarSlet
  10. Tak for kigget på din blog. Hvor er du kreativ! Jeg er især imponeret over dine smukke kager :)

    SvarSlet
  11. Fede billeder:) Glæder mig til at følge med hos dig:)

    SvarSlet
  12. Endnu en blog, som jeg kan tilføje til min læseliste:-) Hvor laver du mange fine ting. Glæder mig til at følge med hos dig. kh. Ingrid (www.knitmandu.blogspot.com)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...